Hahah, en lista till, beroende (a)

vilken skola går du på : dedu
i vilken klass : 4an
trivs du i din klass : ja
hur många killar går det i din klass : typ 14?
hur många tjejer går det i din klass : 11?
vem/vilka är du med på rasterna : olika
har du pussat nån ifrån din klass : japp
har du kramat nån ifrån din klass : såklart
har du haft sex med nån ifrån din klass : typ inte haha.

DITT RUM:

har du egen dator : naj
är din säng normalstor : min är onormalt stor
har du några tavlor som hänger i ditt rum : nej, men affischer :)
vad är det för färg på ditt lakan : hmm..
sover du med något gosedjur : ibland (a)
hur många kuddar sover du med : 2 :)

SMINK:

vad använder du för smink : olika
äger du en mascara : flera stycken
äger du täckkräm : nej
brukar du borsta ditt hår : typ?
använder du diadem: nej
brukar du ha håret i en hästsvans : japp
brukar du ha flätor i ditt hår : ibland
använder du hårspray : ibland
använder du mousse : ibland

IDAG:

vad hade du för kläder på dig idag : jeans
vad gjorde du idag : sovit
har du pratat i telefonen : nepp
vad har du för strumpor: har inga på mig.

JUST NU

är du inloggad på msn : nepp
vad har du för kläder på dig : en myströja
hur ser ditt hår ut nu : tofs
är du trött på just nu : ja.
vad är du inloggad på just nu : bdb och blogg.
vad är klockan just nu : 09:38

Kommentarer
Postat av: love&peace

Hej just nu har jag en tävling på min blogg kika in och lycka till♡

2010-04-25 @ 12:43:18
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0