j*vla b*tch

asså, du har förstört för mig och mina vänners liv när du står där och kommenteras andras kläder och solglasögon!! Asså du borde vara en människa som inte borde finnas överhuvudtaget. Att kalla min tröja gräslig och min bästa väns nya solglasögon är fula, det är jävligt fegt kan jag bara säga. Det är så dåligt, du är sååååååå feg. Bara för att du inte har några vettiga kläder heller. Nej, du är dum i huvudet. Jag mår skit pågrund av dig. Jag älskar mina vänner för att dom stöttar mig när jag gått och suttit mig på gungan för att jag mått så dåligt av henne. Dom är dom bästa.

Puss på er som är snälla.

Kommentarer
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

hejhej!

Missa inte tävlingen i min blogg där du kan vinna din egen spikmatta, väska och avslappningsskiva! Tävlingen håller på april månad ut så skynda att delta :)



ha en fin dag

kram

linn

2010-04-15 @ 15:44:04
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Therese

Du ska inte låta hennes kommentarer förstöra din dag.

Om nån säger nåt sånt till mig så låter jag det bara rinna av mig. Har hon lyckats förstöra din dag har hon vunnit dig och jag antar att du är som mig! INGEN vinner över oss :) Tänk så istället

2010-04-15 @ 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0