Okej.

hejs.

Idag ska jag blogga järnet! :D När jag letat efter roliga historier. För att våran svenska läxa går ut på att skriva två olika roliga historier. -.-' Jag suger på det. Man ska även läsa upp dom, booooooooooooooring enligt mig hahahah. :) Jag vägrar göra det. För att det är ju booooooooooooring....

Det har hänt en duper super pinsam sak idag på bussen. Bara för att jag och en kille i våran klass skrattade så mkt så måste jag vara kär i honom? Såklart är jag INTE det. Då så hände det där på bussen. Rebecka fråga chans på honom åt mig fast jag inte ens ville. :O Det är hemskt. ;o Det var väl iaf tur att han sa nej.. HHAH. Någon gång ska jag hämnas på henne. MOOOOHAHHAAHHAHA.

Lite bilder när jag hade tråkigt förut:







HAHAHHA. liten bildbomb XD <3

Kommentarer
Postat av: justbecka -'<3

wtf?! :o visst göre ;D

Men jag hämnas meed att gå runt och sjunga: vanja och bompi sitter i ett träd dem .................! HAHAHAHAHAHa , lol XD

2010-04-23 @ 15:13:49
URL: http://justbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0