jag har kuuuuuuuuuuuuuul

vet ni? jag har faktiskt kul (a) nej, faktiskt inte. jag har så tråkigt att man inte kan ha tråkigare hahahhh, ;)boring. jag väntar på att rebecka ska logga in på msn som hon typ aldrig gör. :O så otroligt. men iaf så spelar jag spel på facebook :D det är kul hahah. ^^ Ninja Warz är nog det bästa (Y) h-a-h-a. jag vill att rebecka ska komma. har så tråkigt utan henne. :( får se väl. :D haaaaaaaaaaaa-ha. jag älskar att säga haha men det är så kul. hahahhaahhahhhahahah. så kul jag är (a) med massa hahahah i inläggen. så kuuuuuuuuuuul. jag har så boooooooooooring. så kul. ha-ha. ajja, ska inte tråka ut er! ;) och förresten, en av mina älsklingar fyller år imorn, GRATTIS MOOOOOA!!!!! :D :D :D :D JAA MÅ HON LEVA, JAAA MÅ HON LEVA, JAA MÅ HON LEVA, TILLS DU FYLLER 1000000000 ÅR.




Om jag skulle välja vilken som var finast skulle jag nog säga den svartvita mest. jag vet inte varför? ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny Walter

sv: okej najs :D ja vi kan följa varann :D

2010-04-13 @ 22:51:20
URL: http://janai.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!



Ville bara tipsa om en tävling i min blogg där du kan vinna valfritt smycke eller lösnaglar från Victoriandreams.



Hoppas du vill vara med och tävla.



Kram

2010-04-13 @ 23:37:56
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0