den stora dagen

Just nu sitter jag och camar, med mig själv. xD hahahhah. asså jag tar massa egobilder. ;) det är ganska kul hehe...

Den här dagen har ägnats åt att fota massor av olika blommor, och spela massa brännboll. :D Först spela jag med mina syrror som till slut den ena blev sur, och den ena ville spela mera... såklart tvinga jag nästan fram henne att spela mer, men hon sa tusen NEJ. Men sen så skulle vi äta så.. Vi gick in. Asså först plocka vi undan oxå. Sedan en liten stund senare pappa hade kommit hem fråga min syster och jag om han ville spela brännboll med oss, sedan lyckades vi två oxå få den ena systern att oxå spela :) Aja. Då gick vi ner till hästhagen nedanför vårat hus, och ordnade upp alltihop. Sedan tränade jag och min syster lite inför det här då, medans den föredetta sura systern gick in i skogen medans. Vi tränar och tränar, tills pappa kmr. Sedan ropar vi på den föredetta sura systern då och hon kommer inom 5 min. Då körde jag någon gång till. Och sen när hon kom så skulle jag och hon vara i samma lag, och pappa och min ena syster i det andra laget. Vi började ute, pappa gör ett frivarv av 2 ggr han körde, lillasystern inget, elr tror jag ett frivarv. Sen var det våran tur, inget frivarv, jag sköt så långt jag kunde, och hamna ganska långt, men såklart tar pappa bollen och kastar den jätte fort till min syster och hon tar den... ;O Sen så är dom inne, och vi ute. Pappa och lillasystern gjorde inget frivarv, men var bara någon decimeter från frivarv, men så tur var så hann vi till brännplattan :D Pappa nekar att han missa, och sa att han gjorde frivarv, men icke sa nicke. ;) Sen var vi inne, föredetta sura systern gjorde ett frivarv, och jag två :) men pappa säger att jag missar, men alla sa emot hahahahah. ;) Oj, jag glömde, en gång när pappa kastade (han kastar längst!!) så sprang jag efter bollen, men när jag skulle ta den ramla jag baklänges i lera :O Så hela jag, verkligen HELA jag är smutsig, hela kitet ner i tvätten ... hahahah.

BILDBOOOOOOMB!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna (:

Fina bilder! :)

2010-04-26 @ 18:55:42
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0