Becka häär :D XD

Hejsan alla vanjas "biljoner" läsare.. :p Själv har man ju typ hela universum (a) <3
Nu äre så att jag becka gästbloggar lite :D
Så nu ska vanja gå ut med min kamera -.-'
Om hon tappar den så är det hennes fel och hon får betala mig 3000:-
Men nu kommer hon igen ... med solglasögon ;)

Hon sa att det blev dåliga bilder ;p
GAAAH.
Såklart ? XD

*noot*
Nu fotar hon mig såklart då också och hon tar ego bilder ;D
Hon är ju född till att vara ett litet ego så ^^
Ajja , nu ska vi baka chokladpudding :DD
Kanske då men jag viiiill (a)<3


Hon skrattar sitt hon skratt:

- mmmhhhm


= Jag hatar XD
Men deet e as kul ;D


Glöm nu inte att ni ska besöka min blogg ;) [ som är bättre ] hihihihihihihih^___^
här är den , det e bara att klicka ;D  www.justbecka.blogg.se


HAREGÖTT :D

//justbecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0